<a href="https://old.ski.dk/KatalogDokumenter/02190018/L-D2-T1-CloFactory-20-K1.zip" >Tilgå leverandørens dokumenter</a> Appinux-platformen er udviklet med øje for samarbejdet mellem borger, pårørende og behandler (kommunale medarbejdere, regionale medarbejdere og privat praktiserende læger). Platformen er bygget op af moduler der alle kan skræddersys, så de passer ind i specifikke arbejdsgange. Det er således muligt at bestemme, hvem der har adgang til hvilke moduler, og hvad de forskellige moduler kan. Dette sikrer at selv svage it-brugere kan benytte systemet, da man (kun) kan se det man skal bruge. Appinux-platformen bliver i praksis brugt af både Regioner og Kommuner, og andre organisationer. Platformen er derfor testet i forskellige situationer, og kan håndtere flere forskellige lag af brugere (Superbrugere, medarbejdere, borgere, pårørende etc.). Som en del af servicen er det muligt at benytte sig af kalenderen, videomodulet, samt vores wizard til at lave dynamiske formularer. Kalenderen er en forudsætning for at systemet vil fungere, og er en integreret del af Appinux-platformen. Videomodulet kan håndtere op til fire brugere på en gang. Både medarbejder, borgere og pårørende kan være med i mødet. I videomodulet kan man dele sin skærm og dele skemaer som er lavet i de dynamiske formularer. De dynamiske formularer er et modul i Appinux der tillader medarbejderne at udarbejde funktionelle og brugbare skemaer. Modulet indeholder 25 forskellige elementer som alle kan sættes sammen på kryds og tværs, og som alle spiller sømløst sammen. Skemaerne kan bruges til feedback, spørgeskemaer etc. Om Appinux-platformen generelt: Appinux-platformen bliver opdateret tre gange om året, med de forbedringer og ønsker som vores Kunder har. Dette sikrer en kontinuerlig udvikling af platformen. Alt data behandlet på Appinux-platformen er behandlet på sikre servere der er placeret i Danmark. Alle handlinger på platformen logges i en database, og Appinux holder sikkerhedskopier i minimum 6 måneder.