90.72 Statens forpligtende aftale indenfor kontormøbler

​Levering og distribution af kontormøbler samt tilknyttede serviceydelser

Type
Statsaftale
Status
I drift
Anvendes af
Staten
Trådt i kraft
15. juni 2017
Udløbsdato
31. december 2020
Forlængelse
Option nr. 2 på 12 måneder

Bemærk, at aftalen varetages af Moderniseringsstyrelsen, og at SKI derfor ikke er behjælpelig med at svare på spørgsmål vedrørende aftalens drift. Ved spørgsmål henviser vi til Moderniseringsstyrelsen.

For at tilgå aftalens vejledninger samt øvrige aftaledokumenter skal du logge ind via IndFak. Hvis din organisation endnu ikke er bruger af IndFak, kan du kontakte Statens Indkøb på statensindkob@modst.dk med henblik på at få et login.

 

Statens Indkøb i Moderniseringsstyrelsen besluttede som en del af 11. fase af Statens Indkøbsprogram at foretage genudbud af aftalen for kontormøbler.

Formålet med aftalen er at sikre statens adgang til kontormøbler, der opfylder krav til funktion, kvalitet og miljøkrav på området.

Læs mere om den kommende statslige kontormøbelaftale her.

Sortiment

SKI-KATALOGET

​Aftalen omfatter levering og distribution af kontormøbler samt tilknyttede serviceydelser indenfor følgende områder:

  • Arbejdsborde (skriveborde) med eldrevne højdejusterbare bordplader
  • Kontorstole med justering
  • Reoler og skuffekabinetter
  • Stole og borde til mødebrug
  • Stole og borde til kantinebrug
  • Skrivebordslamper
  • Øvrige supplerende møbler til kontorområder (eksempelvis skærmvægge mv.)
  • Tilbehør og reservedele til ovenstående (eksempelvis kabelbakke, CPU-holder, eludtag, gaspatroner, sædebetræk, skuffer og låger til reoler mv.)
  • Serviceydelser relateret til ovenstående (levering, montering/opsætning, reparation, rådgivning til indretningsopgaver mv.)

​Aftalen omfatter levering og distribution af kontormøbler samt tilknyttede serviceydelser indenfor følgende områder:

  • Arbejdsborde (skriveborde) med eldrevne højdejusterbare bordplader
  • Kontorstole med justering
  • Reoler og skuffekabinetter
  • Stole og borde til mødebrug
  • Stole og borde til kantinebrug
  • Skrivebordslamper
  • Øvrige supplerende møbler til kontorområder (eksempelvis skærmvægge mv.)
  • Tilbehør og reservedele til ovenstående (eksempelvis kabelbakke, CPU-holder, eludtag, gaspatroner, sædebetræk, skuffer og låger til reoler mv.)
  • Serviceydelser relateret til ovenstående (levering, montering/opsætning, reparation, rådgivning til indretningsopgaver mv.)

Leverandører

Kontraktansvarlige

EFG A/S
Navn
-
Title
Email
efgbondo@efgbondo.dk
Telefon
44 50 09 00
Kinnarps A/S
Navn
Kasper Olsen
Title
Bid Manager
Email
kasper.olsen@kinnarps.dk
Telefon
29 69 00 38
Holmris.Designbrokers A/S (tidligere Holmris+Flexform)
Navn
Mette Bøving Grote
Title
Udbudschef
Email
mbg@holmrisb8.com
Telefon
28 77 15 97

Salgsansvarlige

EFG A/S
Navn
-
Title
Email
efgbondo@efgbondo.dk
Telefon
44 50 09 00
Kinnarps A/S
Navn
Kasper Olsen
Title
Bid Manager
Email
kasper.olsen@kinnarps.dk
Telefon
29 69 00 38
Holmris.Designbrokers A/S (tidligere Holmris+Flexform)
Navn
Mette Bøving Grote
Title
Udbudschef
Email
mbg@holmrisb8.com
Telefon
28 77 15 97

Udbudspostkasser

EFG A/S
Navn
-
Title
Email
efgbondo@efgbondo.dk
Telefon
44 50 09 00
Kinnarps A/S
Navn
-
Title
Email
infomail@kinnarps.dk
Telefon
70151010
Holmris.Designbrokers A/S (tidligere Holmris+Flexform)
Navn
-
Title
Email
info@holmris.dk
Telefon
56 21 67 07

Kontakt SKI