50.20 Forbrugsartikler

​Kemi, rengøringsrekvisitter, poser, aftørrings- og lejepapir, personlig pleje, engangsservice, fødevareemballage mv.

Type
Forpligtende aftale
Status
I drift
Anvendes af
Kun tilsluttede
Trådt i kraft
08. juli 2016
Udløbsdato
07. juli 2020
Forlængelse
Ingen

50.20 Forbrugsartikler er en forpligtende aftale, der kan benyttes af de 80 kommuner og 11 øvrige offentlige organisationer, der har tilsluttet sig aftalen.

Du kan se, om din organisation er tilsluttet aftalen længere nede på siden under overskriften ”Hvem kan bruge aftalen”.

Alle øvrige ikke-kommunale offentlige organisationer, der er SKI-kunder, kan til en hver tid i løbet af driftsperioden tilslutte sig aftalen.

Tilslutning sker ved at indsende en underskrevet "tilslutningsaftale –  for senere tilslutning” til SKI’s kundeservice på e-mail: kundeservice@ski.dk. Du finder tilslutningsaftalen under aftaledokumenterne længere nede på siden.

Værnemidler ifm. coronavirus

I forbindelse med COVID-19 har Lægemiddelstyrelsen meldt ud, at danske leverandører skal prioritere at levere værnemidler (bl.a. sprit, masker, kitler og handsker)  til det danske sundhedsvæsen, da der er et ekstraordinært stort behov for leverancer i denne vanskelige situation. Styrelsen har præciseret at det både drejer sig om sundhedsvæsnet i regioner og kommuner.

Lægemiddelstyrelsen koordinerer indkøbene fra et nyetableret logistikcenter beholdningen af værnemidler og udstyr på tværs af sundhedsvæsenet. Læs mere om, hvordan du skal forholde dig, her:

Lægemiddelstyrelsen

Kommunalt Værmemiddel-Indkøb (KVIk)

Ekstraordinær stor efterspørgsel af produkter ifm. genåbning af daginstitutioner, skoler mv.

Abena A/S en meget stor efterspørgsel af rengørings- og håndhygiejneprodukter specielt til brug for skoler og pasningsinstitutioner.

Efterspørgslen er så stor, at der pt. er udfordringer med at kunne levere følgende varegrupper:

  • Håndsæbe
  • Aftørring (til hænder)
  • Dispensere til papir, sæbe og håndsprit
  • Lejepapir
  • Rengøringsprodukter
  • Engangsklude
  • Rengøringsrekvisitter

Abena oplyser, at de er nødt til at rationere de enkelte mængder til kommunerne for at sikre, at der er flest mulige varer til flest mulige i alle kommuner.

Kontakt til Abena

SKI har modtaget henvendelser om, at det er meget svært at komme i kontakt med Abena.

Abena oplyser, at de modtager ekstraordinært mange henvendelser, hvilket betyder, at det kan være svært at komme igennem til kundeservice.

Abena opfordrer til, at du som kunde følger med på deres hjemmeside, hvor du blandt andet finder seneste opdatering omkring leveringstider, udsolgte varer samt et overblik over de oftest stillede spørgsmål til kundeservice.  Finder du ikke svaret her, er der mulighed for at sende en mail til kundeservice1@abena.dk. Abena tilstræber, at mailen vil blive besvaret inden for 48 timer.

SKI opfordrer kommunerne til at udvise samfundssind og ikke opkræve bod i denne ekstraordinære situation

Abena har også samlet information om den aktuelle situation på 50.20 Forbrugsartikler. Det kan du læse her.

Sortiment

SKI-KATALOGET

Aftalens sortiment omfatter 12 forskellige produktkategorier, der er fordelt på 1765 varelinjer:

  • Kemi fx maskinopvask, engangsklude, universal- og specialrengøring mv.
  • Rengøringsrekvisitter fx mopper, viskestykker, svampe mv.
  • Rengøringsvogne
  • Handsker fx engangs-, strik-, bomulds og arbejdshandsker mv.
  • Poser og sække fx affaldssække, spandposer, hygiejnepose mv.
  • Aftørrings- og lejepapir fx håndklædeark, toiletpapir, køkkenruller, ansigtsservietter mv.
  • Personlig pleje og hygiejne fx sæbe, engangsvaskeklude, solcreme, zinksalve, mundrens mv.
  • Borddækning og engangsservice fx servietter, bæger, lys, papirduge, fade, sugerør mv.
  • Fødevareemballage fx bakker, forme, bagepapir mv.
  • Maskiner fx robotstøvsuger, rygstøvsuger mv.
  • Værnemidler fx skoovertræk, førstehjælp, beklædningsdele, åndedrætsværn/masker mv.
  • Doseringsanlæg og dispensere mv.

Aftalens sortiment omfatter 12 forskellige produktkategorier, der er fordelt på 1765 varelinjer:

  • Kemi fx maskinopvask, engangsklude, universal- og specialrengøring mv.
  • Rengøringsrekvisitter fx mopper, viskestykker, svampe mv.
  • Rengøringsvogne
  • Handsker fx engangs-, strik-, bomulds og arbejdshandsker mv.
  • Poser og sække fx affaldssække, spandposer, hygiejnepose mv.
  • Aftørrings- og lejepapir fx håndklædeark, toiletpapir, køkkenruller, ansigtsservietter mv.
  • Personlig pleje og hygiejne fx sæbe, engangsvaskeklude, solcreme, zinksalve, mundrens mv.
  • Borddækning og engangsservice fx servietter, bæger, lys, papirduge, fade, sugerør mv.
  • Fødevareemballage fx bakker, forme, bagepapir mv.
  • Maskiner fx robotstøvsuger, rygstøvsuger mv.
  • Værnemidler fx skoovertræk, førstehjælp, beklædningsdele, åndedrætsværn/masker mv.
  • Doseringsanlæg og dispensere mv.

Brug af aftalen

Sådan finder du din leverandør

Dette er en eneleverandøraftale. Det betyder, at du blot skal bestille hos aftaleleverandøren, når du vil købe forbrugsartikler på aftalen.

Bestilling

Du kan afgive din bestilling via e-handelssystem, leverandørens webshop, pr. e-mail, telefon eller bestillingsskema, udarbejdet af din organisation, der kan bruges til centrale og decentrale institutioners bestilling.

Når du bestiller, skal du som minimum oplyse:

  • De produkter, der ønskes bestilt, herunder
    • Leverandørens varenummer
    • Antal, mængde og omfang af produkter
  • Adresse, hvor produkterne skal leveres, herunder
    • Leveringsstedets EAN-nummer
    • Eventuelt angivelse af anvist plads
  • Jeres navn (organisationen) og eventuelt CVR-nummer
  • Bestillerens navn

Husk at én bestilling godt kan indeholde en eller flere leverancer med flere forskellige leveringsdatoer.

Leveringstid

De tilsluttede kommuner og andre offentlige organisationer skal ved opstart af aftalen fastligge to ugentlige leveringsdage sammen med leverandøren. Der skal være min. en hverdag mellem de faste leveringsdage.

Din bestilling leveres som udgangspunkt på den førstkommende faste leveringsdag efter bestillingstidspunktet. Du skal afgive din bestilling inden kl. 16.00 senest to dage før leveringsdagen. Dvs., at hvis du fx har fast leveringsdag torsdag, skal du afgive din bestilling senest tirsdag kl. 16.00. Du har dog mulighed for, at du og leverandøren aftaler, at bestillingen skal leveres på en anden dag.

Leveringsadresse

Ordren vil blive leveret på den/de adresse(r), du har angivet i din bestilling. Det er muligt at få din ordre leveret på etageniveau eller i kældre, hvis det er angivet i bestillingen.

Leveringsgebyr

Leverandøren har ret til at pålægge leveringsgebyr på 75 kr. ved ordre under 200 kr. Ved ordre over 200 kr. er der fri levering.

Hvis dine produkter er leveret på en EUR-palle kan leverandøren opkræve en beløb på maksimalt 85 kr./palle da en EUR-palle er en pantvare. Du kan dog altid tilbagelevere EUR-pallen til leverandøren, hvorefter beløbet bliver krediteret senest 30 dage efter du har tilbageleveret pallen.

Har du en EUR-palle til rådighed, så kan du og leverandøren bytte lige over – gebyrfrit.

Hvis leverandøren leverer de produkter, du har bestilt på en EUR-palle, og du ikke har en EUR-palle til ombytning, så kan du altid vælge at få produkterne aflæsset. Dette er gebyrfrit.

Returnering af varer

Hvis de produkter, du ønsker at returnere er i ubeskadiget og gensalgbar stand, har du 15 arbejdsdages returret, fra den dag du modtager produktet. For at kunne returnere dine produkter, skal du kontakte leverandøren. Returnering/ombytning sker dog for din regning.

Køb i anbrud

Du kan købe i anbrud, hvis leverandørens mindste salgsenhed er for stor i forhold til dit konkrete indkøbsbehov og så længe den inderste emballage ikke er brudt. Dette kan dog kun lade sig gøre, hvis den inderste forpakning er egnet til fragt.

Sådan finder du din leverandør

Dette er en eneleverandøraftale. Det betyder, at du blot skal bestille hos aftaleleverandøren, når du vil købe forbrugsartikler på aftalen.

Bestilling

Du kan afgive din bestilling via e-handelssystem, leverandørens webshop, pr. e-mail, telefon eller bestillingsskema, udarbejdet af din organisation, der kan bruges til centrale og decentrale institutioners bestilling.

Når du bestiller, skal du som minimum oplyse:

  • De produkter, der ønskes bestilt, herunder
    • Leverandørens varenummer
    • Antal, mængde og omfang af produkter
  • Adresse, hvor produkterne skal leveres, herunder
    • Leveringsstedets EAN-nummer
    • Eventuelt angivelse af anvist plads
  • Jeres navn (organisationen) og eventuelt CVR-nummer
  • Bestillerens navn

Husk at én bestilling godt kan indeholde en eller flere leverancer med flere forskellige leveringsdatoer.

Leveringstid

De tilsluttede kommuner og andre offentlige organisationer skal ved opstart af aftalen fastligge to ugentlige leveringsdage sammen med leverandøren. Der skal være min. en hverdag mellem de faste leveringsdage.

Din bestilling leveres som udgangspunkt på den førstkommende faste leveringsdag efter bestillingstidspunktet. Du skal afgive din bestilling inden kl. 16.00 senest to dage før leveringsdagen. Dvs., at hvis du fx har fast leveringsdag torsdag, skal du afgive din bestilling senest tirsdag kl. 16.00. Du har dog mulighed for, at du og leverandøren aftaler, at bestillingen skal leveres på en anden dag.

Leveringsadresse

Ordren vil blive leveret på den/de adresse(r), du har angivet i din bestilling. Det er muligt at få din ordre leveret på etageniveau eller i kældre, hvis det er angivet i bestillingen.

Leveringsgebyr

Leverandøren har ret til at pålægge leveringsgebyr på 75 kr. ved ordre under 200 kr. Ved ordre over 200 kr. er der fri levering.

Hvis dine produkter er leveret på en EUR-palle kan leverandøren opkræve en beløb på maksimalt 85 kr./palle da en EUR-palle er en pantvare. Du kan dog altid tilbagelevere EUR-pallen til leverandøren, hvorefter beløbet bliver krediteret senest 30 dage efter du har tilbageleveret pallen.

Har du en EUR-palle til rådighed, så kan du og leverandøren bytte lige over – gebyrfrit.

Hvis leverandøren leverer de produkter, du har bestilt på en EUR-palle, og du ikke har en EUR-palle til ombytning, så kan du altid vælge at få produkterne aflæsset. Dette er gebyrfrit.

Returnering af varer

Hvis de produkter, du ønsker at returnere er i ubeskadiget og gensalgbar stand, har du 15 arbejdsdages returret, fra den dag du modtager produktet. For at kunne returnere dine produkter, skal du kontakte leverandøren. Returnering/ombytning sker dog for din regning.

Køb i anbrud

Du kan købe i anbrud, hvis leverandørens mindste salgsenhed er for stor i forhold til dit konkrete indkøbsbehov og så længe den inderste emballage ikke er brudt. Dette kan dog kun lade sig gøre, hvis den inderste forpakning er egnet til fragt.

Hvilke CSR-krav stiller vi

På aftalen er leverandøren/leverandørerne forpligtet til at overholde de ti FN-principper om menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption, som de er formuleret i FN’s Global Compact.

For at forhindre social dumping indeholder denne aftale en arbejdsklausul. Arbejdsklausulen sikrer, at de ansatte, som leverandøren og eventuelle underleverandører beskæftiger med henblik på rammeaftalens udførelse og opfyldelse, har løn og ansættelsesforhold, der ikke er mindre gunstige end dem, der gælder ved overenskomster inden for det fag eller den industri, som arbejdet vedrører. Dermed bidrager aftalen til FN’s verdensmål 8: Anstændige jobs og økonomisk vækst.

SKI’s ambitiøse niveau for bæredygtighed på tværs af indkøbsaftaler har generelt set en positiv indvirkning på leverandørernes politikker og afsætning af grønne produkter. Derfor bidrager SKI’s aftaler til FN’s verdensmål 12: Ansvarligt forbrug og produktion (delmål 12.6, 12.7 og 12.8). SKI er samtidig et rådgivningscenter og fungerer som sparringspartner inden for bæredygtige indkøb. Det bidrager til FN’s verdensmål 17: Partnerskaber for handling (delmål 17.15, 17.16 og 17.17).

Specifikke krav

Miljøcertificeringer (Svane- og Blomstermærket) på aftalen bidrager til FN’s verdensmål om at:

  • Sikre rent vand og sanitære forhold (mål 6, delmål 6.2, 6.4, 6.5 og 6.6)
  • Passe på livet på land (mål 15, delmål 15.1, 15.2, 15.3, 15.4, 15.5 og 15.a) 
  • Sikre bæredygtig brug af verdens have (mål 14, delmål 14.1 og 14.3). 

Strenge kemikaliekrav og miljømærkede produkter på aftalen bidrager til FN’s verdensmål om at fremme sundhed og trivsel (mål 3, delmål 3.5, 3a og 3.d) 

Ved strenge kemikaliekrav og mindskning af skadelige indholdsstoffer på aftalen reduceres risikoen for negativ indvirkning på miljøet (FN’s verdensmål 12: Ansvarligt forbrug og produktion, delmål 12.4) 

Ved krav om genanvendelighed og brug af genbrugsmaterialer på aftalen arbejdes der effektivt mod FN’s delmål 12.5 (mål 12: ansvarligt forbrug og produktion) 

POGI-krav

Aftalen understøtter POGI’s indkøbsmål. Aftalen indeholder flere produkter, der har opnået mærkningen Svanen eller Blomsten. Fx findes der ca. 20 varelinjer med miljømærkede produkter inden for kategorien håndsæbe. Alle universalrengøringsmidler, tekstilvaskemidler, køkkenruller, jumboruller, papirhåndklæder, papirlommetørklæder og alt toiletpapir på aftalen samt produkter i kategorien ”personlig pleje” lever op til svanemærkningens kriteriedokument. Lever produktet op til svanemærkets kriteriedokument, er du bl.a. sikker på, at produkter inden for ”personlig pleje” er fri for microplast.

For kategorierne kemi, rekvisitter, fødevareemballage, aftørrings- og lejepapir samt engangsservice og borddækning er det også muligt at købe produkter, der lever op til svanemærkningens kriteriedokumenter. Det er således muligt at købe produkter, der er i overensstemmelse med POGI’s indkøbsmål for disse produktkategorier.

Hvorvidt et produkt lever op til kriterierne eller blomsten fremgår af kravsspecifikationen.

På aftalen er leverandøren/leverandørerne forpligtet til at overholde de ti FN-principper om menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption, som de er formuleret i FN’s Global Compact.

For at forhindre social dumping indeholder denne aftale en arbejdsklausul. Arbejdsklausulen sikrer, at de ansatte, som leverandøren og eventuelle underleverandører beskæftiger med henblik på rammeaftalens udførelse og opfyldelse, har løn og ansættelsesforhold, der ikke er mindre gunstige end dem, der gælder ved overenskomster inden for det fag eller den industri, som arbejdet vedrører. Dermed bidrager aftalen til FN’s verdensmål 8: Anstændige jobs og økonomisk vækst.

SKI’s ambitiøse niveau for bæredygtighed på tværs af indkøbsaftaler har generelt set en positiv indvirkning på leverandørernes politikker og afsætning af grønne produkter. Derfor bidrager SKI’s aftaler til FN’s verdensmål 12: Ansvarligt forbrug og produktion (delmål 12.6, 12.7 og 12.8). SKI er samtidig et rådgivningscenter og fungerer som sparringspartner inden for bæredygtige indkøb. Det bidrager til FN’s verdensmål 17: Partnerskaber for handling (delmål 17.15, 17.16 og 17.17).

Specifikke krav

Miljøcertificeringer (Svane- og Blomstermærket) på aftalen bidrager til FN’s verdensmål om at:

  • Sikre rent vand og sanitære forhold (mål 6, delmål 6.2, 6.4, 6.5 og 6.6)
  • Passe på livet på land (mål 15, delmål 15.1, 15.2, 15.3, 15.4, 15.5 og 15.a) 
  • Sikre bæredygtig brug af verdens have (mål 14, delmål 14.1 og 14.3). 

Strenge kemikaliekrav og miljømærkede produkter på aftalen bidrager til FN’s verdensmål om at fremme sundhed og trivsel (mål 3, delmål 3.5, 3a og 3.d) 

Ved strenge kemikaliekrav og mindskning af skadelige indholdsstoffer på aftalen reduceres risikoen for negativ indvirkning på miljøet (FN’s verdensmål 12: Ansvarligt forbrug og produktion, delmål 12.4) 

Ved krav om genanvendelighed og brug af genbrugsmaterialer på aftalen arbejdes der effektivt mod FN’s delmål 12.5 (mål 12: ansvarligt forbrug og produktion) 

POGI-krav

Aftalen understøtter POGI’s indkøbsmål. Aftalen indeholder flere produkter, der har opnået mærkningen Svanen eller Blomsten. Fx findes der ca. 20 varelinjer med miljømærkede produkter inden for kategorien håndsæbe. Alle universalrengøringsmidler, tekstilvaskemidler, køkkenruller, jumboruller, papirhåndklæder, papirlommetørklæder og alt toiletpapir på aftalen samt produkter i kategorien ”personlig pleje” lever op til svanemærkningens kriteriedokument. Lever produktet op til svanemærkets kriteriedokument, er du bl.a. sikker på, at produkter inden for ”personlig pleje” er fri for microplast.

For kategorierne kemi, rekvisitter, fødevareemballage, aftørrings- og lejepapir samt engangsservice og borddækning er det også muligt at købe produkter, der lever op til svanemærkningens kriteriedokumenter. Det er således muligt at købe produkter, der er i overensstemmelse med POGI’s indkøbsmål for disse produktkategorier.

Hvorvidt et produkt lever op til kriterierne eller blomsten fremgår af kravsspecifikationen.

Leverandører

​Knapperne nedenfor bruges til filtrering af visningen af kontakter. ”Salgsansvarlig” er ansvarlig for salget til dig som kunde. ”Udbudspostkassen” bruger du, når du sender af miniudbudsmateriale til leverandørerne (ikke relevant for denne aftale). ”Kontraktansvarlig” er ansvarlig for det kontraktmæssige forhold mellem SKI og leverandøren.

Leverandører

Kontraktansvarlige

Abena A/S
Navn
Jane Asmussen
Title
Udbudschef
Email
jlj@abena.dk
Telefon
74 31 14 22

Salgsansvarlige

Abena A/S
Navn
Jane Asmussen
Title
Udbudschef
Email
jlj@abena.dk
Telefon
74 31 14 22

Udbudspostkasser

Abena A/S
Navn
Udbudspostkasse Abena
Title
Email
udbud@abena.dk
Telefon
74 31 18 18

Hvem kan bruge aftalen

  • Randers Social- Og Sundhedsskole
  • Københavns Private Gymnasium
  • Direktoratet for Kriminalforsorgen
  • Tønder Gymnasium
  • Borupgaard Gymnasium
  • Christianshavns Gymnasium
  • Espergærde Gymnasium og HF
  • Gladsaxe Gymnasium
  • Herlev Gymnasium og HF
  • Sorø Akademis Skole
  • Rungsted Gymnasium
  • Rysensteen Gymnasium
  • Slagelse Gymnasium
  • Tårnby Gymnasium
  • Virum Gymnasium
  • Vordingborg Gymnasium & HF
  • Udlændinge- og Integrationsministeriet
  • Rybners
  • Alabu Bolig A.m.b.a
  • Aarhus Vand
  • Sønderborg Forsyningsservice A/S
  • Gråsten Landbrugsskole
  • Halsnæs Forsyning A/S
  • Livsstilshøjskolen Gudum
  • Social- og Sundhedsskolen Syd
  • Finanstilsynet
  • Røde Kors
  • Frederiksberg Kommune
  • FFV Energi & Miljø A/S
  • Tårnby Kommune
  • Styrelsen for patientsikkerhed
  • Dragør Kommune
  • I/S Amager Ressourcecenter
  • KL Kommunernes Landsforening
  • Københavns Byret
  • VIVE - Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd
  • Folkehøjskolernes Forening i Danmark
  • DSB
  • Politi
  • Københavns Kommune
  • Udenrigsministeriet
  • Statsministeriet
  • Transport og Boligministeriet
  • Beskæftigelsesministeriet
  • Landbrugsstyrelsen
  • HOFOR A/S
  • Østre Landsret
  • Staten og Kommunernes Indkøbsservice
  • Danmarks Evalueringsinstitut
  • Hvidovre Kommune
  • Rødovre Kommune
  • Naturstyrelsen
  • Gladsaxe Kommune
  • Gentofte Kommune
  • Roskilde Tekniske Skole
  • Brøndby Kommune
  • Danmarks Idrætsforbund
  • Ishøj Kommune
  • Albertslund Kommune
  • Vallensbæk Kommune
  • Glostrup Kommune
  • Greve Kommune
  • Taastrup Realskole
  • Ballerup Kommune
  • Herlev Kommune
  • Hørsholm Kommune
  • Danmarks Tekniske Universitet
  • Birkerød Gymnasium, HF, IB & Kostskole
  • Lyngby-Taarbæk Kommune
  • Roskilde Katedralskole
  • Roskilde Gymnasium
  • Lejre Kommune
  • Himmelev Gymnasium
  • Egedal Kommune
  • Frederikssund Kommune
  • Halsnæs Kommune
  • Allerød Kommune
  • Allerød Gymnasium
  • Hillerød Kommune
  • Gribskov Kommune
  • Fredensborg Kommune
  • Rudersdal Kommune
  • Nykøbing Katedralskole
  • Helsingør Kommune
  • Solrød Gymnasium
  • Kalundborg Gymnasium og HF
  • Ringsted Kommune
  • Køge Gymnasium
  • Stevns Kommune
  • EUC Sjælland
  • Vordingborg Kommune
  • Guldborgsund Kommune
  • Næstved Kommune
  • Solrød Kommune
  • Midtsjællands Gymnasium
  • Faxe Kommune
  • Køge Handelsskole
  • Køge Kommune
  • Bornholms Regionskommune
  • Sorø Kommune
  • Slagelse Kommune
  • Holbæk Kommune
  • Kalundborg Kommune
  • Odsherred Kommune
  • Styrelsen for It og Læring
  • Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
  • Museum Vestsjælland - Administration Og Arkæologi
  • Center for Tandregulering Nordvestjylland
  • FOKUS Folkeoplysning
  • Roskilde Festival Højskole
  • Bo-Vita
  • Frydensberg Efterskole
  • FGU Skolen HLSS
  • Retten i Helsingør
  • Familieretshuset
  • Samaqua A/S
  • Svendborg Kommune
  • Langeland Kommune
  • Faaborg Gymnasium
  • Faaborg-Midtfyn Kommune
  • Nordfyns Kommune
  • Assens Kommune
  • Nyborg Gymnasium
  • Nyborg Kommune
  • UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
  • Syddansk Erhvervsskole
  • Kerteminde Kommune
  • Odense Kommune
  • Dalum Landbrugsskole
  • Socialstyrelsen
  • Syddansk Universitet
  • Aabenraa Kommune
  • Tønder Kommune
  • Business College Syd
  • Sønderborg Kommune
  • Nordborg Slots Efterskole
  • Rejsby Europæiske Efterskole
  • Haderslev Kommune
  • University College Syddanmark
  • Ørsted Services A/S
  • Horsens Kommune
  • Give-Grindsted Uddannelsescenter
  • Vesterlund Efterskole
  • Campus Vejle
  • Vejle Kommune
  • HANSENBERG
  • Billund Kommune
  • Hedensted Kommune
  • Varde Kommune
  • Vejen Kommune
  • Retten i Aarhus
  • Aarhus Business College
  • Erhvervsakademi Dania
  • Tradium
  • Odder Kommune
  • Viborg Kommune
  • Retten I Viborg
  • Eniig Holding A/S
  • Blå Kors Danmark
  • Favrskov Kommune
  • Professionshøjskolen Via University College
  • Norddjurs Kommune
  • Skanderborg Kommune
  • Randers Kommune
  • AARHUS TECH
  • Aarhus Kommune
  • Syddjurs Kommune
  • Aalborg Universitet
  • Jammerbugt Kommune
  • Greve Gymnasium
  • Mariagerfjord Kommune
  • Mariager Høj- & Efterskole
  • Struer Kommune
  • Ringkøbing-Skjern Kommune
  • Vesthimmerlands Kommune
  • Hammerum Fri- Og Efterskole
  • Uddannelsescenter Holstebro
  • Aalborg Produktionsskole
  • Læsø Kommune
  • Brønderslev Kommune
  • Hjørring Private Realskole
  • Skive Kommune
  • Hjørring Kommune
  • Aalborg Kommune
  • Rebild Kommune

Kontakt SKI